کتابها |
تالیف: کتاب ارزشیابی عملکرد شرکتها: نگرش کاربردی- حاوی بانک جامع اطلاعاتی شاخصهای عملکردی بازاریابی، منابع انسانی، مالی، تولید با همکاری خانم تمنا استاد و خانم طناز استاد- انتشارات: سینه سرخ. شابک: ۰-۶۷-۷۸۸۷-۹۶۴-۹۷۸ کتابخانه ملی خرید کتاب |
ترجمه: کتاب بازاریابی استراتژیک: نگرش کاربردی- با همکاری آقای دکتر سید محمد اعرابی- عضو محترم هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی- انتشارات: دفتر پژوهش های فرهنگی. شابک: ۷-۲۶۵-۳۷۹-۹۶۴-۹۷۸ |
|
ترجمه: کتاب تئوری بازاریابی: رویکرد تاریخی-اجتماعی- با همکاری آقای دکتر سید محمد اعرابی – عضو محترم هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی- انتشارات: مهکامه. شابک: ۸-۷۱-۲۸۲۷-۹۶۴-۹۷۸ |
|
ترجمه: کتاب تئوری بازاریابی: تکامل و ارزیابی- با همکاری آقای دکتر سید محمد اعرابی – عضو محترم هیات علمی دانشگاه علامهطباطبایی- انتشارات: دفترپژوهش های فرهنگی. شابک: ۸-۲۹۷-۳۷۹-۹۶۴-۹۷۸ نامزد یازدهمین جشنواره کتابهای آموزشی رشد جمهوری اسلامی ایران ترجمه: کتاب مسئولیت اجتماعی شرکتها- با همکاری آقای محمد حسین جبل عاملی- انتشارات: سینه سرخ. شابک: ۹-۶۴-۷۸۸۷-۹۶۴-۹۷۸
|
|
مقالات |
Antecedents and Outcomes of Brand Identification with Apple Products among Iranian Consumers (2020), Journal of Relationship Marketing |
سیاستگذاری ها و جایگاه آن در مدیریت توسعه شهری و روستایی– فصلنامه علمی- پژوهشی پژوهشنامه مدیریت و توسعه شهری- شماره ۱۱- مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام. |
|
آزادی، محمد (۱۳۸۹)، “نمادسازی رنگها در بازاریابی”، ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره ۱۶-۱۷. |
|
آزادی، محمد (۱۳۹۲)، “مسوولیت اجتماعی بنگاه: هزینه یا سرمایهگذاری؟”، مجله مهرآفرین، شماره ۲۵، صص ۴۴-۴۵. |
|
نمادسازی رنگها در بازاریابی (۱۳۸۸)- اولین کنفرانس ملی مهندسی تبلیغات. |
|
معماری برند: چشمانداز تا ارزیابی (۱۳۹۲)- هشتمین کنفرانس بینالمللی برند. |
|
گزارشهای علمی |
مجله تدبیر (مجله سازمان مدیریت صنعتی): مروری بر ساختار، تواناییها و نقشهای سازمانهای غیردولتی عرصه یادگیری در حوزه منابع انسانی سالهای پربار پیتر دراکر: اندیشمند برتر مدیریت حضور صنایع در شهرها ؛ باید ها و نبایدها
|