تهران میزبان کنفرانس بین‌المللی استراتژی برند

تهران میزبان کنفرانس بین‌المللی استراتژی برند

سرویس: اقتصادی – صنعت، معدن، تجارت

اولین کنفرانس بین‌المللی «استراتژی برند» پنجم و ششم بهمن ‌ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، «معرفی تجارب ملی وبین‌المللی درحوزه تدوین استراتژی‌های برندوبرندسازی»، «ایجاد زمینه مشارکت وتعامل دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های حاکمیتی، دولتی وخصوصی وتشکل‌های حوزه برند» و همچنین «مشارکت و تعامل دانشگران، پژوهشگران، متخصصان و مدیران حوزه برند و برندسازی» هدف اصلی برگزاری این کنفرانس اعلام شده است.

دکتر محمد آزادی، دبیر علمی این کنفرانس با بیان اینکه موضوع برندسازی و نگاه علمی به این امر وابسته به یک رشته و طرز تفکر خاص نیست بلکه این موضوع در بعد کلی پیش نیاز تمام بسترهای وابسته به صنعت، اقتصاد و غیره است، افزود: یکی از مسایلی که در کشور شاهد آن هستیم این است که با مسایل مدیریتی، علمی نگاه نمی شود و این امر موجب می‌شود تا برندهای موجود در حوزه تبلیغات با مشکل مواجه شوند.

وی با تاکید بر اینکه گام اول در هر فعالیتی شناخت است خاطر نشان کرد: هدف ما از برگزاری این کنفرانس این است که ابتدا دانشگاهیان را به سوی این صنعت سوق دهیم تا به این امر نگاهی علمی و تخصصی شود.

آزادی در ادامه افزود: سازمان‌هایی که در این زمینه فعال هستند باید حوزه فعالیت خود را گسترده‌تر از قبل کنند، چرا که مهمترین ابزار چه در صنعت و چه در مسایل دانش بنیان ارائه یک برند است.

وی با اعلام اینکه برگزاری این کنفرانس برای اولین بار در کشور یک اتفاق خوب در صنعت برند ایجاد خواهد کرد، گفت: خوشبختانه کشورهای بسیاری برای شرکت در این کنفرانس ثبت نام کردند که این موضوع موجب خواهد شد تا سطح علمی این کنفرانس بسیار بالا برود.

بنا به این گزارش تقویت برندسازی ملی جهت حضور قوی‌تر در بازارهای جهانی، تبیین اهمیت استراتژی‌های برند و برندسازی در توسعه پایدار، بررسی جایگاه برندهای ملی و برندسازی در برنامه‌های توسعه ملی، لزوم توجه به برندسازی واستراتژی‌های آن درمدیریت جهادی، بررسی جایگاه ونقش برندسازی اسلامی و برندحلال از مهم‌ترین محورهای برگزاری این کنفرانس است.

ارایه مقاله‌ و سخنرانی های ‌تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری نمایشگاه جانبی، تجلیل از حامیان کنفرانس و انتخاب و معرفی رساله‌ها و پایان‌نامه‎‌های برتر نیز از دیگر برنامه‌های این کنفرانس ذکر است.

به گفته محمدرضا انبیائی، دبیر اجرایی کنفرانس، در این گردهمایی بیش از ۱۳۴ سازمان، نهاد وشرکت‌ درحوزه‌های صنعت وتجارت، با همکاری ۱۴ دانشگاه و موسسه علمی خارجی، دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان توسعه و نوسازی صنایع معدنی ایران، سازمان غذا و دارو، سازمان محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرکزملی مطالعات جهانی شدن و سایر ارگان‌های مرتبط حضور فعال خواهند داشت.

وب سایت http://www.brandconf.ir و شماره تلفن های ۸۶۰۱۴۲۵۹ و ۸۶۰۱۴۲۶۴ برای ارتباط‌گیری علاقه‌مندان با این همایش اعلام شده است.

انتهای پیام

 

 

منبع:

 

تهران میزبان کنفرانس بین‌المللی استراتژی برند