کنفرانس بین‌المللی «استراتژی برند» برگزار می‌شود

«معرفی تجارب ملی و بین‌المللی در حوزه تدوین استراتژی‌های برند و برندسازی»، «ایجاد زمینه مشارکت و تعامل دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های حاکمیتی، دولتی و خصوصی و تشکل‌های حوزه برند» و همچنین «مشارکت و تعامل دانشگران، پژوهشگران، متخصصان و مدیران حوزه برند و برندسازی» هدف اصلی برگزاری این کنفرانس است.دکتر محمد آزادی دبیر علمی این کنفرانس با بیان اینکه موضوع برندسازی و نگاه علمی به این امر وابسته به یک رشته و طرز تفکر خاص نیست بلکه این موضوع در بعد کلی پیش نیاز تمام بسترهای وابسته به صنعت، اقتصاد و غیره است، افزود: یکی از مسایلی که در کشور شاهد آن هستیم این است که با مسایل مدیریتی، علمی نگاه نمی شود و این امر موجب می شود تا برندهای موجود در حوزه تبلیغات با مشکل مواجه شوند.

دبیر علمی اولین کنفرانس بین‌المللی استراتژی برند با تاکید بر اینکه گام اول در هر فعالیتی شناخت است خاطر نشان کرد: هدف ما از برگزاری این کنفرانس این است که ابتدا دانشگاهیان را به سوی این صنعت سوق دهیم تا به این امر نگاهی علمی و تخصصی شود.آزادی در ادامه افزود: سازمانهایی که در این زمینه فعال هستند باید حوزه فعالیت خود را گسترده تر از قبل کنند چرا که مهمترین ابزار چه در صنعت و چه در مسایل دانش بنیان ارائه یک برند است.

وی با اعلام اینکه برگزاری این کنفرانس برای اولین بار در کشور یک اتفاق خوب در صنعت برند ایجاد خواهد کرد، گفت: خوشبختانه کشورهای بسیاری برای شرکت در این کنفرانس ثبت نام کردند که این موضوع موجب خواهد شد تا سطح علمی این کنفرانس بسیار بالا برود.بنا به این گزارش تقویت برندسازی ملی جهت حضور قوی‌تر در بازارهای جهانی، تبیین اهمیت استراتژی‌های برند و برندسازی درتوسعه پایدار، بررسی جایگاه برندهای ملی و برندسازی در برنامه‌های توسعه ملی، لزوم توجه به برندسازی و استراتژی‌های آن در مدیریت جهادی، بررسی جایگاه و نقش برندسازی اسلامی و برندحلال از مهم‌ترین محورهای برگزاری این کنفرانس است.

 ارایه مقاله‌ و سخنرانی های ‌تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری نمایشگاه جانبی، تجلیل از حامیان کنفرانس و انتخاب و معرفی رساله‌ها و پایان‌نامههای برتر نیز از دیگر برنامه‌های این کنفرانس است.شایان ذکر است این کنفرانس با تکیه بر دو اصل نگاه علمی و مشارکت حداکثری دانشگاه و صنعت، باحضور بیش از شصت نفر از اعضای هیات علمی۳۰ دانشگاه و موسسه علمی بزرگ داخلی و خارجی در کمیته علمی کنفرانس، مشارکت اساتید و خبرگان علم برند از ۸ کشور آمریکا، کانادا، انگلستان، لبنان، کلمبیا، هندوستان، ترکیه و قبرس برگزار خواهد شد. به گفته محمدرضا انبیائی دبیر اجرایی این کنفرانس، بیش از  ۱۳۴ سازمان، نهاد و شرکت‌ در حوزه‌های صنعت و تجارت، با همکاری چهارده دانشگاه و موسسه علمی بزرگ خارجی، دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان توسعه و نوسازی صنایع معدنی ایران، سازمان غذا و دارو، سازمان محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرکز ملی مطالعات جهانی شدن و سایر ارگانهای مرتبط حضور فعال خواهند داشت.شورای سیاست گذاری این رویداد معتبر علمی در محل دانشگاه علامه طباطبایی با حضور نمایندگان سازمان های عضو برگزار گردید. این کنفرانس در روزهای پنجم و ششم بهمن سال جاری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزارخواهدشد.علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می توانند از طریق وب سایت رسمی به آدرس:  http://www.brandconf.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های ۸۶۰۱۴۲۵۹ و ۸۶۰۱۴۲۶۴ تماس حاصل فرمایند.

منابع:

 کنفرانس بین‌المللی «استراتژی برند» برگزار می شود

 کنفرانس بین‌المللی «استراتژی برند» برگزار می شود

 

کنفرانس بین‌المللی «استراتژی برند» برگزار می شود